Завдання перед колективом у світлі рішення Вченої ради Університету

27 вересня Вчена рада НУБіП України ухвалила напрямки розвитку інституту, а вже 28 вересня директор інституту Василь Лукач на черговій вченій раді представив перед колективом основні завдання в навчальній, науковій, виховній та господарській роботі.

У черговий раз було наголошено, що всі завдання чітко узгоджуються з перспективним планом розвитку інституту до 2020 року та програмою розвитку Університету «Голосіївська ініціатива-2020».

  

Так, збереження, утримання та нарощення студентського контингенту нині є головним завданням інституту, як і для більшості ВНЗ України, а тому посилюються вимоги до профорієнтаційної роботи. Особлива увага приділяється ступеневій підготовці, зокрема вступі в магістратуру НУБіП України.

Існуючі та нові напрямки наукової співпраці з кафедрами НУБіП, робота над реєстрацією власних госпрозрахункових тем, активна участь в грантових програмах, збільшення кількості публікацій в міжнародних науково-метричних базах, нарощувати показники індексів цитування – це те, без чого не може існувати ВУЗ. Активізація міжнародної діяльності та створення англомовних програм для магістрів теж є необхідними умовами діяльності інституту.

  

Враховуючи продуману кадрову політику, результатом якої стало «омолодження» та якісне покращення кадрового складу. Нові та існуючі спеціальності гостро потребують відкриття нових сучасних навчальних лабораторій.

В інституті активно впроваджується програма з енергозбереження, та найголовніше – це підвищується результативність навчально-науково-дослідного господарства, оскільки майже всі ремонтні роботи здійснюються власними силами.

Так у 2017 році очікується збільшення надходження коштів до спеціального фонду у порівнянні з 2016 роком на 124 %, у той час як зростання фінансування по загальному фонду склало 110 %. Надходження коштів від лабораторій рослинництва і тваринництва збільшиться на 162 %. Доля надходжень спеціального фонду по відношенню до загального фонду протягом 2017 року підвищиться до 0,97 (запланованих) – 1,07 (прогнозованих) грн. на одну гривню державного фінансування.

  

Результатом такої високої господарської діяльності директора інституту є фасад та хол центрального корпусу, що вже стали архітектурною гордістю міста, створення музейного комплексу, конференц-залу, оновлення спортивного блоку та інше.

  

За ініціативи директора інституту Лукача Василя Степановича спільно з директором ПСП «Пісківське» Валерієм Колошою створюється науково-практичний центр «Молоко Чернігівщини» – унікальний інноваційний проект регіону, що дозволить випускникам відчути себе конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.

З метою встановлення більш тісного діалогу планується проведення ряду круглих столів між адміністрацією інституту та Студентською радою на яких будуть обговорені пропозиції та побажання студентів інституту для їх спільної реалізації в майбутньому.

Також було розглянуто стан готовності ліцензійних та акредитаційних справ та заслухано звіт кафедри електрифікованих технологій в аграрному виробництві. На закінчення керівники структурних підрозділів отримали ряд доручень.

   

Скриньки довіри. Шановні студенти та співробітники! В ​навчальному корпусі інституту постійно діють скриньки довіри, в яких Ви можете залишати свої скарги, зауваження та пропозиції для поліпшення роботи інституту. Всі ваші звернення будуть розглянуті керівництвом інституту.

 

 

MyCounter - счётчик и статистика

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10,
навчальний корпус № 1,
навчально-методичний відділ.

 (04631) 2-31-30
 vstup@nati.org.ua

 facebook.com/infoportalnati

АДМІНІСТРАЦІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10.

.
.

 (04631) 2-52-70
 natinau@ukr.net