Семінар бібліотекарів: бібліотечне спілкування, як засіб комунікації у процесі обслуговування користувачів

25-26 вересня напередодні Всеукраїнського дня бібліотек відбувся семінар «Формування комунікативної культури працівників бібліотек як важливий чинник у подоланні конфліктів з користувачами», у роботі якого взяла участь завідувач бібліотеки інститут Наталія Гордіна. Семінар був присвячений підвищенню комунікативної культури бібліотечних працівників.

   

Бібліотечне спілкування – це комунікація людей у процесі обслуговування користувачів: бібліотекаря з читачем; міжособистісне спілкування користувачів; професійне спілкування бібліотекарів. Нові часи висувають нові вимоги. Сьогодні ми відійшли від радянської моделі, коли бібліотекар по відношенню до читача використовував імперативну форму спілкування. Тобто, займав завідомо авторитарну, директивну позицію. Зараз користувач – це клієнт. І ставлення до нього повинно бути відповідне. Основа бібліотечної комунікації: прагнення з боку читача одержати необхідну інформацію, а з боку бібліотекаря – зрозуміти його запити.

    

Семінар видався цікавим, адже на ньому обмін досвідом фахівців бібліотечної справи доповнився тренінгом, проведеним практичним психологом та майстер-класом щодо використання багатофункціонального сервісу Genial.ly 

Наталія Гордіна,
завідувач бібліотеки

 

 

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10,
навчальний корпус № 1,
навчально-методичний відділ.

 (04631) 2-31-30
 vstup@nati.org.ua

 facebook.com/infoportalnati

АДМІНІСТРАЦІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10.

.
.

 (04631) 2-52-70
 natinau@ukr.net