1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Правила внутрішнього розпорядку Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут" (далі – Інститут) розроблено відповідно до законодавства України, Положення та інших чинних актів Інституту.
1.2. Правила внутрішнього розпорядку передбачають створення належних умов для ефективної праці й навчання, зміцнення трудової й виконавчої дисципліни, для забезпечення високоякісної організації праці, виробництва й освітнього процесу.
1.3. Трудова й виконавча дисципліна, дотримання розпорядку навчання в Інституті базується на свідомому та сумлінному ставленні усіх працівників та студентів до виконання своїх функціональних і посадових обов’язків; оволодінні новітніми освітніми технологіями, формуванні сучасних професійних компетенцій. Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу.
1.4. Механізм запровадження і виконання правил внутрішнього розпорядку визначається адміністрацією Інституту в межах трудового законодавства, з дотриманням професійно-етичних норм та за погодженням з Первинною профспілковою організацією Інституту й Студентською радою Інституту відповідно до Закону України "Про вищу освіту".
2. ОСНОВНІ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ ІНСТИТУТУ
2.1. Працівники Інституту зобов’язані:
2.2. Обов’язки працівників Інституту відповідно до їх посад визначені посадовими інструкціями і положеннями про підрозділи, затвердженими в установленому порядку, а також кваліфікаційними і тарифно-кваліфікаційними довідниками робіт та професій робітників і службовців.
3. ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ АДМІНІСТРАЦІЇ ІНСТИТУТУ
3.1. Адміністрація Інституту створює необхідні умови для розвитку творчої ініціативи та особистісного потенціалу працівників, формує передумови створення сприятливого мікроклімату в структурних підрозділах, сприяє дотриманню норм педагогічної етики та загальнолюдських принципів моралі.
3.2. Адміністрація Інституту забезпечує працівникам:
3.3. В Інституті встановлюються години прийому громадян з особистих питань:
Під час прийому директора заступники директора, головний бухгалтер, декани, провідний юрисконсульт, начальник планово-фінансового відділу, провідний фахівець відділу кадрів повинні бути на своїх робочих місцях.
4. РОБОЧИЙ ЧАС, ПЕРЕРВИ ТА РЕЖИМ РОБОТИ
4.1. Робочий час та режим роботи всіх категорій працівників Інституту регламентуються трудовим законодавством, Законом України "Про вищу освіту", Положенням та іншими чинними актами Інституту.
4.2. Робочий час науково-педагогічного працівника становить 36 годин на тиждень (скорочена тривалість робочого часу).
Для науково-педагогічних працівників річний обсяг робочого часу встановлюється в обсязі 1548 годин із шестигодинним робочим днем.
Максимальне навчальне навантаження на одну ставку науково-педагогічного працівника не може перевищувати 600 годин на навчальний рік.
У межах шестигодинного робочого дня науково-педагогічні працівники виконують усі види навчальної, методичної, наукової, організаційної роботи та інші трудові обов’язки.
Директор має право змінювати співвідношення обсягів основних видів діяльності науково-педагогічних працівників (навчальна, наукова, науково-методична і виховна робота, практичне впровадження досягнень науково-технічного прогресу) залежно від виробничої потреби та індивідуальних здібностей цих працівників.
Режим робочого дня для науково-педагогічних працівників визначається розкладом занять та графіком індивідуальної роботи зі студентами, який затверджується завідувачем кафедри, деканом факультету.
4.3. Вхід до навчальних корпусів для науково-педагогічних працівників і студентів дозволяється лише за наявності службових посвідчень та студентських квитків. Вхід у навчальні корпуси після 20.00 та у вихідні дні дозволяється за письмовим розпорядженням адміністрації Інституту або факультету.
4.4. Контроль за дотриманням розкладу занять та виконанням індивідуальних планів роботи науково-педагогічних працівників здійснюється завідувачами кафедр, деканами факультетів та працівниками навчально-методичного відділу Інституту.
4.5. Для педагогічних працівників, а також навчально-допоміжного та господарського персоналу, керівників та фахівців встановлюється 5-денний 40-годинний робочий тиждень із тривалістю щоденної роботи 8 год. 00 хв., а в п’ятницю 7 годин.
Для осіб з особливими умовами праці згідно з трудовим законодавством України та на підставі наказу по Інституту встановлюється скорочений робочий день.
4.6. Початок і закінчення роботи встановлюється:
4.7. У разі неявки на роботу науково-педагогічного працівника за розкладом занять завідувач кафедри і декан факультету зобов’язані вжити відповідні заходи щодо заміни викладача або внесення змін до розкладу.
4.8. До початку робочого дня кожен працівник (крім науково-педагогічних працівників) зобов’язаний відмітити свою явку на роботу у відповідному журналі, підготувати робоче місце та створити необхідні умови для проведення освітнього процесу.
4.9. У робочий час забороняється:
5. ЗАОХОЧЕННЯ ТА СТЯГНЕННЯ
5.1. За зразкове виконання своїх обов’язків і завдань, тривалу й сумлінну працю, новаторство, значні успіхи в освітній і науковій діяльності та інші досягнення в роботі працівників Інституту заохочують шляхом:
Заохочення працівників оголошується наказом директора і заноситься до трудової книжки.
5.2. Працівникам, які взірцево виконують свої посадові обов’язки, мають певні пільги при наданні житла, виділенні путівок до санаторію, земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва та ділянок під індивідуальне будівництво (при наявності на це законодавчих підстав).
За особливі успіхи й трудові заслуги працівники Інституту представляються до нагородження орденами, медалями, почесними грамотами, нагрудними знаками, до присвоєння почесних звань і звання кращого працівника за обраною професією.
5.3. За порушення трудової дисципліни чи неналежне виконання з вини працівника Інституту покладених на нього трудових обов'язків, а також доручень адміністрації застосовуються такі дисциплінарні стягнення:
Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване відповідно до ст. 40, ст. 41 Кодексу Законів про працю України.
Протягом чинного строку дисциплінарного стягнення працівники Інституту не підлягають заохоченню, зазначених у п. 5.1 Правил внутрішнього розпорядку.
6. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
.1. Освітній процес в Інституті відбувається за графіком і розкладом занять, які розробляються на підставі робочих навчальних планів і програм та затверджуються в установленому порядку.
Розклад занять складається і затверджується на семестр та вивішується за 10 днів до початку занять. Заняття плануються парами протягом 80 хвилин.
В Інституті може застосовуватися звукове і світлове повідомлення про початок та закінчення занять.
6.2. До початку занять та між парами навчально-допоміжний персонал забезпечує підготовку лабораторій, кабінетів і майстерень до занять, проводить огляд обладнання і його відповідність вимогам техніки безпеки.
6.3. Вхід студентів в аудиторії, лабораторії і кабінети після сигналу звукового і світлового повідомлення про початок занять забороняється. У лабораторіях, майстернях особи із числа науково-педагогічних працівників, навчально-допоміжного персоналу та студенти повинні перебувати у спеціальному одязі відповідно до інструкції про роботу в цих навчальних приміщеннях.
6.4. У кожній академічній групі відповідальним за дотримання правил внутрішнього розпорядку є староста, який за поданням декана факультету призначається наказом директора Інституту. Староста підпорядкований безпосередньо деканові факультету.
Функції старости:
Розпорядження старости є обов'язковими для студентів групи у межах установлених функцій та доручень декана.
6.5. Студенти Інституту зобов'язані:
6.6. З Інституту студент може бути відрахований:
6.7. Поновлення студентів на навчання в Інституті здійснюється відповідно до положення, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
7. УТРИМАННЯ НАВЧАЛЬНИХ КОРПУСІВ, ГУРТОЖИТКІВ ТА ТЕРИТОРІЇ ІНСТИТУТУ
7.1. Відповідальність за стан навчальних корпусів, інженерних мереж в Інституті несе заступник директора з адміністративно-господарської роботи та особи, закріплені за окремими об’єктами, відповідно до наказу директора.
7.2. На факультетах відповідальність за благоустрій закріпленої за підрозділом території, екологічний та протипожежний стан корпусів, споруд і приміщень покладається на деканів факультетів зі збереженням матеріальної відповідальності за комендантами або особами, які визначені наказом директора.
7.3. На кафедрі відповідальність за стан навчальних і наукових лабораторій, кабінетів, майстерень, за забезпечення безпечних умов праці і навчання, збереження матеріальних цінностей і використання обладнання покладається на завідувачів кафедр, завідувачів лабораторій або осіб, які закріплені за відповідною технікою наказом директора Інституту.
7.4. У навчальних корпусах та майстернях забороняється зберігати обладнання та матеріальні цінності, що не є власністю Інституту без відповідних договорів на їх збереження, укладених на підставі чинного законодавства.
7.5. Встановлення нового обладнання дозволяється лише після отримання відповідних технічних умов з наступним його занесенням до технічного реєстру (паспорта) та погодження з деканом факультету при наявності кошторису.
7.6. У навчальних корпусах та гуртожитках Інституту забороняється:
7.7. Під час занять у лабораторіях і майстернях науково-педагогічні працівники і особи з числа навчально-допоміжного персоналу контролюють і підтримують протипожежний стан та санітарно-гігієнічні умови, забезпечують порядок та режим.
7.8. Проведення вечорів відпочинку, тематичних лекторіїв, організація виступів колективів художньої самодіяльності, інших форм позаудиторної роботи в актовому залі, корпусах та читальних залах гуртожитків дозволяється за письмовим погодженням з заступником директора з навчально-виховної роботи; їдальні та буфеті з директором Інституту.
7.9. Внутрішній розпорядок у гуртожитках регламентується Правилами внутрішнього розпорядку студентських гуртожитків Інституту.
7.10. Усі інші питання щодо охорони приміщень, допуску в навчальні корпуси Інституту, інші приміщення регулюються наказами директора і узгоджуються з відділом комплексної безпеки та експлуатаційно-технічного забезпечення об'єктів охорони.
7.11. Режимні вимоги, встановлені цими Правилами, поширюються на всіх учасників навчально-виховного процесу інституту і на сторонніх осіб, що тимчасово перебувають на території інституту.
Правила внутрішнього розпорядку (pdf, 326 Кб)
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ
16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10,
навчальний корпус № 1,
навчально-методичний відділ.
(04631) 2-31-30
vstup@nati.org.ua
АДМІНІСТРАЦІЯ
16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10.
.
.
(04631) 2-52-70
natinau@ukr.net