Викладачі кафедри електроенергетики, електротехніки та електромеханіки під час карантину продовжують виконання навчального плану дистанційно, з використанням усіх наявних комунікаційних засобів: телефонний зв'язок, електронна пошта, Viber, Skype, Telegram, Zoom та ін.
Зокрема, щоб студенти мали безперешкодний доступ до знань, доцент кафедри електроенергетики, електротехніки та електромеханіки Калініченко Роман Андрійович працює із студентами в режимі відеоконференцій. Студентська аудиторія сприйняла новий формат навчання з ентузіазмом: для них навчання онлайн – це значна перевага. Великим плюсом для студентів є можливість виконувати численні завдання в зручний для них час і змінювати інтенсивність роботи з урахуванням дедлайнів, зазначає викладач.
Онлайн платформа Moodle, яка була запроваджена в освітній процес інституту вже давно, в умовах карантину дала можливість кожному студенту дистанційно тримати зв’язок з закладом освіти і мати змогу навчатись на належному рівні. Moodle дозволяє викладати навчальний контент різних видів: конспекти лекцій, методичні вказівки, запитання і завдання. Функціонал завдань досить широкий: можна поставити часові обмеження на виконання роботи, щоб студенти не встигли списати одне в одного, або встановити дедлайн, після якого робота не приймається. Тут також доступне обговорення, де можна поставити запитання викладачеві.
Старший викладач кафедри Лементарьов Валерій Васильович з незначними спрощеннями проводить лабораторні заняття зі студентами з дисципліни «Мікроконтролери та мікропроцесорні системи». Студенти у спеціалізованому програмному середовищі створюють та відлагоджують програми для мікроконтролерів, надсилають їх викладачу. Викладач, Лементарьов В.В., прошиває мікроконтролери цими програмами і відправляє відеозвіт про роботу макетної плати з прошитим мікроконтролером у групу Viber.
За словами професора кафедри Василенка Віталія Васильовича, головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студентів за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті. Основна форма роботи – самостійна. Крім того, було організовано щоденне навчальне спілкування зі студентами, здійснюється індивідуальна допомога студентам, які користуються Skype, Viber тощо.
Навчальний процес під час карантину – справа виключно ентузіазму викладачів та керівництва інституту, умінь і готовності працювати за допомогою дистанційних технологій.
Карантин надав додаткову можливість оцінити якість освітніх послуг.
Сподіваємося, що досвід вимушеного дистанційного навчання покаже не лише студентам, але й їхнім батькам та, що не менш важливо, батькам абітурієнтів, як відрізнити справжню роботу від роботи «для галочки». Далекосяжні наслідки карантину ще попереду, але вже зараз на прикладі дистанційного навчання в нашому інституті можна побачити, що гнучкість і готовність до змін забезпечує існування сучасної освіти в цілому.
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ
16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10,
навчальний корпус № 1,
навчально-методичний відділ.
(04631) 2-31-30
vstup@nati.org.ua
АДМІНІСТРАЦІЯ
16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10.
.
.
(04631) 2-52-70
natinau@ukr.net