Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи

 
РЕЗОЛЮЦІЯ
учасників Міжнародної науково-практичної конференції
«Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи»
12 квітня 2019 р.
ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»
 
Учасники Міжнародної науково-практичної конференції «Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи», яка відбулася на базі ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут», за сприянням Національного університету біоресурсів і природокористування України; ЗО «Білоруська державна сільськогосподарська академія», Республіка Білорусь; ЗО «Поліський державний університет», Республіка Білорусь; Варшавського університету наук про життя, Польща; Словацького аграрного університету, Словацька Республіка; Мендель університету, Чеська Республіка; Індустріально-економічного коледжу імені академіка Г.Г. Сейткасимова, Республіка Казахстан.
 
ВІДЗНАЧАЮТЬ:
  1. Високу науково-практичну спрямованість роботи конференції, яка зосередила свою увагу на фінансовому механізмі та обліково-аналітичному забезпеченні сталого економічного розвитку, економіці і управлінні підприємством, галуззю та регіоном, логістичній інфраструктурі та транспортному забезпеченні регіонального розвитку, а також соціальному аспекті розвитку національного господарства
  2. Європейська орієнтація України вимагає формування нових теоретико- організаційних основ системи обліку. Він, як інформаційна база управління й ключовий інструмент впливу на суспільні відносини та рівень соціально- економічного розвитку, повинен відповідати цілям інтеграційних процесів і потребам та інтересам розвитку національної економіки.
  3. Децентралізація в умовах відсутності галузевого управління економікою та обмеженості важелів державного впливу на процеси економічного розвитку має стати своєрідним каталізатором локалізації продуктивних сил і парадигмальним базисом модернізації економічного простору України.
  4. Використання можливостей експорту продукції в країни ЄС створює умови для підвищення прибутковості господарської діяльності сільськогосподарських підприємств й зміцнення позицій та іміджу України в міжнародному середовищі.
  5. Успішна діяльність транспортного підприємства в ринкових умовах у значній мірі пов'язана з реалізацією власної стратегії розвитку, яка повинна розроблятись як складова стратегічного управління місцевим співтовариством з урахуванням напрямків державної політики в області пасажирських перевезень.
  6. Населення, його соціальне самопочуття та розвиток є визначальною ознакою суспільства, основою могутності держави, тому проблеми населення завжди залишаються актуальними. Чисельність населення, його структура, особливості відтворення, територіальна організація виступають одним з головних чинників, які визначають розвиток господарства регіону, країни й суспільства в цілому.
  7. Українська помісна автокефальна православна церква відповідно до всіх церковних канонів відновила свій давній статус, позбулася диктату РПЦ та визнається рівною серед інших 14-ти Помісних православних церков. Єдина канонічна автокефальна соборна апостольська українська православна церква зможе стати дієвим інструментом українського суспільства, духовним його атрибутом, яка сприятиме досягненню національної злагоди в Україні, підвищенню міжнародного авторитету держави, інтеграції у міжнародне співтовариство.

Обговоривши актуальні питання учасники конференції «Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи» звертаються до представників влади і науково-педагогічних працівників навчальних закладів та

РЕКОМЕНДУЮТЬ:
  1. Приділяти більше уваги на державному рівні підвищенню професійного рівня практикуючих фахівців з бухгалтерського обліку та наближення до європейських вимог освітніх програм з підготовки облікових фахівців.
  2. Закцентувати увагу децентралізації на економічній сфері, яка включає задіяння системи мотиваційних заходів до створення нових високопродуктивних робочих місць, активізації економічної діяльності передусім у нових сферах територіальної організації господарства, зокрема технопарках, індустріальних парках, кластерах, які за визначенням ЄС виступають вагомим чинником конкурентних переваг всякої національної економіки.
  3. Запровадити заходи прямої та непрямої державної підтримки для суб’єктів господарювання аграрного сектора. Прямі заходи підтримки безпосередньо адресуються виробникам і можуть бути здійснені, наприклад у формі прямих цінових субсидій. Непрямі заходи підтримки опосередковано впливають на суб’єктів галузі і можуть бути спрямовані на підтримку цін, наприклад, у результаті скуповування надлишків продукції або здійснення товарних інтервенцій за наявності дефіциту продукції на ринку.
  4. Стимулювати збільшення виробництва добазового та базового насіння сільськогосподарських культур вітчизняної селекції.
  5. Будувати вектор міжнародної співпраці враховуючи, що геополітична квадрига – США, КНР, ЄС та Індія у значній мірі й буде визначати сутність мультиполярності й балансувати світ-систему в цілому.
  6. Розвивати соціальну політику, за якої держава не повинна відмовлятися від захисту материнства, стимулювання молодих сімей. І в цьому плані мусить бути універсальна, загальноприйнятна формула - формула по фінансових виплатах. Вона сприяє розвитку сім'ї, паралельно потрібно застосовувати і страхові механізми.

Учасники Міжнародної науково-практичної конференції «Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи» сподіваються на активну участь державних структур і громадських організацій у вирішенні актуальних проблем для реалізації стратегії економічного розвитку держави, регіонів та підприємств.

 

 

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10,
навчальний корпус № 1,
навчально-методичний відділ.

 (04631) 2-31-30
 vstup@nati.org.ua

 facebook.com/infoportalnati

АДМІНІСТРАЦІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10.

.
.

 (04631) 2-52-70
 natinau@ukr.net