ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ МАГІСТРІВ: ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ

У 21 столітті з появою нових технологій і розширенням доступу до Інтернету, дистанційне навчання стало важливою альтернативою традиційному очному навчанню у Ніжинському агротехнічному інституті. Особливо актуальним стало використання цієї форми навчання у зв'язку з глобальною пандемією COVID-19 та активною фазою російсько-української війни. Тому студенти магістри спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" продовжують бути на дистанційній формі навчання, яке  має як свої переваги так і суттєві виклики.

Серед  переваг дистанційного навчання для студентів магістрів, можна відмити основні:

Гнучкість у навчанні: дистанційне навчання дозволяє студентам самостійно підлаштовуватися під  свій розклад занять  та вчитися з будь-якого місця де є доступ до мережі. Це особливо корисно для магістрів, які вже працюють за спеціальністю або мають інші зобов'язання.

Доступ до ресурсів: завдяки Інтернету, студенти мають цілодобовий доступ до навчальних матеріалів за спеціальністю 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" розміщених на інститутський платформі Moodle; матеріалів, що надаються викладачами у власні чати дисциплін; глобальних ресурсів для вивчення тем, включаючи відеолекції, наукові статті, віртуальні лабораторії, тощо.

Розширення співпраці: дистанційне навчання дає можливість спілкуватися та співпрацювати студентам інституту  з викладачами і науковцями, що працюють в провідних університетах і наукових центрах України, що розширює горизонти знань та досліджень.

Але, за переліченими перевагами стоять і виклики дистанційного навчання, до їх можна віднести:

Брак особистого контакту: відсутність фізичної присутності в аудиторії може вплинути на якість сприйняття інформації та можливість опрацювання складних технічних питань.

Необхідність самодисципліни: дистанційне навчання вимагає від студентів високого рівня самодисципліни та самоорганізації, зокрема, щоб вчасно виконувати завдання та відвідувати заняття за розкладом.

Технічні проблеми: відсутність доступу до стабільного Інтернету чи потужного комп'ютера може ускладнити процес навчання.

Проаналізувавши  впровадження дистанційного навчання викладачами  кафедри «Електроенергетики, електротехніки та електромеханіки» можна прийти до такого висновку.  

Дистанційне навчання стає все більш актуальним для студентів магістрів спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка". Оскільки,   відкриває нові можливості для отримання якісної  освіти та розвитку кар'єри, проте вимагає від студентів високої самодисципліни та готовності подолати технічні і організаційні виклики. Для успішного дистанційного навчання студентам варто знати методи самоорганізації та ефективного використання доступних навчальних і наукових ресурсів.

Роман Калініченко, в.о. завідувача кафедри

 

 

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10,
навчальний корпус № 1,
навчально-методичний відділ.

 (04631) 2-31-30
 vstup@nati.org.ua

 facebook.com/infoportalnati

АДМІНІСТРАЦІЯ 

16600, Чернігівська обл.,
м. Ніжин, вул. Шевченка, буд. 10.

.
.

 (04631) 2-52-70
 natinau@ukr.net